کتابخانه عمومی ثامن الائمه (ع) اکنلو

این وبلاگ در جهت اطلاع رسانی فعالیتهای کتابخانه ایجاد شده است

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به منظور جلوگیری از بیماری های مشترک بین دام و انسان  وکاهش تلفات ، جلسه ایی در کتابخانه در همین راستا با حضور دست اندرکاران این زمینه ، شوراها و مسئول بهداشت

برگزار شد ، ابتدا آقای طاوسی ضمن تاکید بر آموزش دامداران و آگاهی از خطرات این بیمارها خصوصا "تب مالت " آگاهی  و شناخت دامداران می تواند در کاهش این بیمارها نقش زیادی داشته باشد.

در ادامه آقای جلالی مسئول بهداشت و ضمن معرفی کتاب"بروسلوز"نوشته دکتر محمد نوری راهای جلوگیری و کاهش شیوع  را به حضار آموزش دادند.



در پایان نیز  آقای جلالی مسئول بهداشت روستا؛ فشار خون افراد بالای سی سال راه تست کرد.


کتابخانه عمومی ثامن الائمه (ع) اکنلو
۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۳:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

http://scholarship.saorg.ir/DesktopModules/DnnForge%20-%20NewsArticles/ImageHandler.ashx?Width=200&Height=200&HomeDirectory=%2fsfs-docs%2f&FileName=62_2014_8_30_14_33.png&PortalID=8&q=1


هه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(علیهالسلام) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) می‌باشد.این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.


مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده است.

مهربانی که جز در مورد امام حسین و حضرت زینب (علیهما‌السلام) سابقه ندارد.

دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان و الامقام و گرانقدر جهان می‌باشد.

تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا (علیهماالسلام) کانون دعا و قرآن و نیایش و ... است.

دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است و این که می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار بشوند.

کتابخانه عمومی ثامن الائمه (ع) اکنلو
۱۹ تیر ۹۸ ، ۱۱:۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر